Smile

heeeeej,JAA JAG ÄR LEDSEN FÖR INLÄGGS BRISTEN I MIN BLOGG.
MEN! Det var min mammas fel som snodde datorn. Dagen var rätt
seg och jobbig.  Musikteorin var aaas svår, jag satt där som en
guldfisk o bara glodde. MOLLY ÄRUU ME NU?? OM DU VILL HA ETT A
UPPHÖJT I !"#¤%&/()= SÅ MÅSTE GÅ TILLBAKA O DRA RAMSAN.
KAN DU RAMSAN MOLLY???(vilken jävla ramsa????) ELSE BADAR
ALLTID I............. HARRUUU DEN NU MOLLY?(oh gud döda mig)
SEN! SEN HOPPAR DU LITE HIT NÅGRA STEG O LITE UPP O LITE
NER! AND THHEEEERE YOU GO! 30 SEKUNDER GJORDE JAG DE HÄR PÅ!
(woho.....jag är körd). Nu måste jag måla klart en bild till grundkursen.
Vi ses sen! Bilder kommer upp senare


Smile though your heart is aching
Smile even though it's breaking
When there are clouds in the sky, you'll get by
If you smile through your fear and sorrow
Smile and maybe tomorrow
You'll see the sun come shining through for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0