Some Day

Idag hade jag planerat att göra mer än vad jag gjorde. Jag och Johanna skulle öva låten till musiken
men jag hade lite svårt att få tag på henne. Så dagen liksom sipprade genom mina fingrar SNABBT!
Har lite smått panik för vad jag ska ha på mig på balen. Kanske inte panik men jag känner att det vore kul att
ha nått fint. Får väl börja kolla runt snart. Åhh jag vill att shinedown ska komma till Svergie!! De är så grymma!
Hatar att bli klämd längst framme i publiken men jag tror att jag skulle knuffa mig fram iallafall.

Jaja här är en bild från igår när jag hade lite smått tråkigt :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah, jag tror att det var nåt fel på min burktelefon ;)



Köp. Den. Gröna. Klänningen. Från. Fröken. Söt!

2010-05-14 @ 17:16:46
URL: http://johannathatsme.blogg.se/
Postat av: Maja

Söta Molly<3

2010-05-15 @ 22:21:22
URL: http://choudoii.blogg.se/
Postat av: Molly

Sötare Maja <3

2010-05-16 @ 00:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0