I don't think I'm thinking

Idag träffade jag sötaste JohannaMontana och vi skulle öva till musiken. Vi övade rätt så mycket men vi hoppade studsmatta rätt mycket också. Just lyssnar jag på Kings and Queens av 30 seconds to mars, jag vet att många nog tycker att den är rätt uttjatad men jag gillar den starkt. (haha ''jag gillar den starkt'') Sen var de några mystiska
fyrverkerier här, hörde ni dem? Jag försökte lugna saga. NEJ SAGA DET ÄR INGET KRIG! Tillslut fick vi ta och lita på
pappas teori att de var någon påkostad fest. VÄLDANS PÅKOSTAD MÅSTE DEN HA VARIT!
Broder Stig kom förbi senare och vi grillade. Trevlans! Han kontstigt och ovanligt snäll som vanligt och skrattade
åt MINA skämt. Skumtskumt. Träning imorgon! YES YES YES! GO GO GO ! TWWWWIISSTTEERRSS!!!!!!!!
puzzzz
Johanna at tha picture!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0