Sent sent sent (äsch)

Hej alla gladalesnaochförvirrade läsare!
Molly's back on track säger jag bara!!! Och den här gången ska jag se till att vara rätt duktig och
skriva nästan varje dag och de kommer att komma mer nytagna foton :)
Jag tror att jag kommer att skriva rätt mycke i de här inlägget så om ni inte orkar läsa allt
så har jag tagit fettostil på vissa ord/meningar så kan ni bara hoppa dit om ni tkr de är tråkigt!
Fredagen var seg, sen hade vi repningen men den drar vi ett sträck över. Jaja nu är jag hemma
och jag kan inte beskriva hur skönt de var att bara va hemma och ta de lungt.
Juste hände en skum grej i da mataffär, jag fick lust att köpa chips! När köpte jag senast chips?
Ett år sen? Två?  Men jag valde godiset före. Juste!! JAG ÅT MIN FÖRSTA DUMLE PÅ EVIGHETER IDAG!
De kom ju med en grej på dumle att de skulle innehålla nötter för typ ett år sedan men jag upptäckte att de
inte innehöll nötter i plockgodis-dumlerna. WOHO! 

Jag ska ju snart söka in till Rytmus och jag börjar tro att jag kanske har en litenliten chans. Fast jag har
inte tillåtit mig tänka så. Ucshh på besvikelse! Först hade jag tänkt sjunga ''Fly me too the moon'' av de alternativen man har men sen kom jag fram till att jag kunde sjunga ''Natural women'' så jag ska träna på den imorron. :) det jag mest oroar mig för är att jag skulle få panik och lämna intagningen. Jag kommer bli så arg
på mig själv då!

Imorron ska jag och mamma se på Grease(svenska versionen)! Ska bli riktigt kul faktiskt, jag fick biljetten i 
julklapp. Hahaha jag tror att mamma vill se Sebastian.... Jag hörde på radion att musikalen hade fått väldigt bra kritik. Innan dess hade vi tänkt gå på en möbelmässa men strannar hemma för att göra några prover till 
bild intagningen. Man ska göra FYRA prover! Känns lite överdrivet men vad har man för val?

Juste sen ska jag öva till twisterstävligen(cheerleadingen)! Det är den lilla tävligen sen i mars ska vi till en större :D !! Jag behöver inte komma först men skulle vara kul att inte komma sist. Så därför behöver jag träna träna träna!! Haha jag funderade på hur de skulle vara om jag gick till en dansintagning och började köra upp cheerprogrammet! haha . Våra bygg ser faktiskt riktigt bra ut och jag tror att vi kommer att klara oss bra på den större tävlingen även om Marika och Pauline kommer att vara borta rätt mycket. Nu behöver jag sova.....my head feels kind of dizzy. 

Jag ska försöka att lägga upp lite mode sen när jag har tid och imorron kmr förhoppningsvis nya foton
Eller ja...idag men de känns som de fortfarande är fredag.
PUSS O KRAM SKUMBANAN !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0