I'm just one of those ghost

Hejhelluhej!!
Ännu ett till sent inlägg. Sorry. Jag blev till slut klar med att läsa ondskan igår. Var så glad att jag hann :)
Helt ärligt tycker jag att den var underbar rätt enkel och fin. Den var en spännande och mysig bok att bara sitta och läsa länge. Idag skulle jag ha gjort franska och matte men jag orkade bara inte. Direkt när kom hem somna jag och sov till 6 på kvällen så ni kan ju fatta att jag är rätt hyper nu...
Sen kom jag på att JUSTE FAN VI SKA SÄLJA FIKA PÅ TORSDAG! Ja klassen ska göra det och jag hinner inte baka det imorgon för då är det träning, träning träning! jag tycker att dagarna har varit rätt så likadana på sistone.
Skola, Plugga,Plugga, Träna, Sova REPEAT Skola,Plugga,Plugga,Träna, Sova REPEAT!!!!
Jag är så less på det...
Men när de är tråkiga tider så får man försöka peppa upp sig själv,man kan ju inte gå o deppa ner sig.
Idag peppa jag med that 70's show. 2 avsnitt innan jag föll som en stock i sackosäcken.
Nu ska jag sova men ni får en bild från ''ondskan''. Puzz o hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0