Stop me from crying

Idag torsdag innebär att påsklovet kan börja. Nu kan jag göra allt de jag velat göra för.....länge sen.
Städa mitt rum grundligt(inte trycka in allt i skåp), sova, se klart gossip girl boxen och ta de lungt. Den här veckan så
ska ingen säga att jag ska göra något. Jag är helt slut och orkar inte. Sova,äta,tv-spel, musik
Fast imorron känner jag för att träna lite...undrar om mitt gymkort har gått ut? Skulle inte vara helt fel med lite
afrikansk dans :) ! Ohh paint-ball skulle inte heller vara helt fel.

För er som inte vet de så tog vi hem guldet på DM!! Så gryymt!! De innebär att vi går vidare till Rm!!!!
Hahaha alla i mitt lag var helt shockade när de rope upp: OCH FÖRSTA PLATS GÅR TILL...TWISTERS CHEER ELITE!
Först fattade ingen något alls utan bara satt där som frågetecken hahah. Ja..sen kom tårarna som fallande regn.
Vi trodde vi hade kommit sist av alla men tydligen var vi pessimister. Vi ska inte träna på en hel vecka...snark!

Jag har lust att hyra alla bring it on filmerna och bara hänga med i de "tuffa" replikerna som: I can speak bitch to you know! :P Nee men något som jag gillar med bring it on filmerna är att de har så mkt utstrålining i cheer programmen vilklet man sällan ser i verkligheten. Klockan är halv 4 borde fundera på att sova.
Sooloong



Kommentarer
Postat av: Maja

GRATTIS!!! <3

2010-04-04 @ 17:55:50
URL: http://choudoii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0